۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

آنچه درباره شرکت مهندسی پیام اوران نوین دنا نمی دانید

شرکت مهندسی پیام آوران نوین دنا (سهامی عام ) با هدف ایجاد بستر مناسب در زمینه ارائه راه کارهای نوین فن آوری اطلاعات در سال 1385 تاسیس گردید.
با توجه به نیاز روز افزون کشور در زمینه دستیابی به سیستم های مدیریت ، فروش و بازارهای جهانی ، پیام آوران نوین دنا بر آن شد تا با تشگیل گروهی متشکل از متخصصان و کارشناسان متعهد و مجرب در زمینه های مدیریت و امنیت اطلاعات ، سیستم های امنیتی، بازاریابی الکترونیک، روانشناسی و مدیریت بازار، راه کارهای نوینی را در این زمینه به مشترکین خود ارائه نماید.
در این راستا pnovin اقدام به ایجاد 2 دپارتمان مجزا در زمینه سخت افزار و نرم افزار های مرتبط نمود تا ضمن تکمیل سبد کالای خود ، امکان ارائه خدمات بهتر و کاملتری ره به مشتری ارئه نماید.
استراتژی توسعه بازار : توسعه، فروش و پیاده‌سازی سیستم های یکپارچه با بهره‌گیری از منابع درون سازمانی و برون‌سازمانی (همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی)
اهداف و استراتژی‌های شرکت :
اعتلای میهن عزیزمان ایران در ابعاد اقتصادی، علم و فن‌آوری و مدیریتی
همیاری در توسعه بنگاه‌های اقتصادی مبتنی بر تولید نرم‌افزار و وب سایت های توسعه یافته
فعالیت اقتصادی در جهت کسب منفعت برای بهره‌گیری سهام‌داران، کارکنان و سایر ذینفعان
حمایت و هدایت جوانان در جهتی مطلوب بر اساس ایجاد فرصت‌های شغلی
مدیریت توانایی‌ها و استعداد‌های متخصصان و بهره‌گیری از پتانسیل‌های ایجاد شده در راستای توسعه مجموعه
نشر و توسعه محصولات و خدمات در بازارهای بین‌المللی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر